Տարվա իմ ձեռքբերումները

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։բակի մասը
2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։ճամբարները
3․ Ի՞նչ գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։ https://garbisshahinyan.edublogs.org/category/%d5%ab%d5%b4-%d5%a3%d6%80%d5%a1%d5%a4%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%b6/
4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։Հովհաննէս Թումանյանի
5․ Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Ե․ Չարենց․ «Հայրենիքում»
Հ. Թումանյան․ «Համերգ»
Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն,
Ե․ Չարենց․ «Ես իմ անուշ Հայաստանի․․․»
Հ. Թումանյանի «Համերգ
Հ. Թումանյանի «Երկու սև ամպ»
Հ. Թումանյանի «Պատրանք» բանաստեղծությունը:
Հ. Թումանյանի «Իմ երգը»
Կաղանդի գիշեր (կրճատած
Անուշապուր
«Կաղանդ Պապային մօրուքը»
Ավ․ Իսահակյանի «Գետակի վրա»
Համո Սահյանի «Մշուշների շղարշի տակ…»
Համո Սահյանի «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…»
Կոմիտասի «Աշուն գիշեր»
Կոմիտասի «Ճանապարհ»
6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան
7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից Էրեբունի-Երևանի պատմության հետքերով ճամբորդություն
Երևանի պատմության թանգարան
Դեպի ջրվեժի արգելոց
Այցելություն Հայաստանի բնության թանգարան
Այց պլանետարիում
Այցելություն Ավետիք Իսահակյանի տուն Թանգարան
Ճամփորդություն՝ Ամբերդ (Ամրոց-Բերդաքաղաք)
Ճամբարային օրս

8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․
9․ Ի՞նչ կանես 5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:լաւ կը սովորեմ ավելի ուշադիր կը լինեմ
10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։ Այս տարի շատ լավ եմ սովորել որևէ նյութի մասին տեղեկություններ հավաքել համացանցից: 11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:
13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *